Saturday, December 19, 2009

Yahoo Invisible Checker V4 (Updated Program)

Bagi sesiapa yang selalu menggunakan Yahoo Messenger, korang mesti biasa dengar tentang website2 yang membolehkan anda untuk melihat samaada teman anda online, offline mahupun invisible. Untuk pengetahuan anda terdapat pelbagai cara yang dapat digunakan untuk mengetahui status teman anda iaitu dengan menggunakan perkhidmatan website yg tersedia, sesebuah perisian dan pelbagai trick yang lain. Bagi kali ini, aku mahu promosikan updated program aku yg terbaru iaitu Yahoo Invisible Checker V4. Ha pada sesiapa yg pernah menggunakan versi yg terdahulu pasti korang nnti2kan updated program ni dari aku kn, sbb yg Yahoo Invisible Checker V3 tu dah lama xbleh pkai. aha.

(GUI pada permulaan program)

(GUI pada Multi Checker)

So apa yg aku nk ceritakan tentang versi terbaru ni ialah aku telah menambah segala macam fungsi dan mengubah hampir keseluruhan GUI. huhu. rajin sngt aku ni. haha. ok2 antara fungsi yg terbaru antaranya :

- Savekan keseluruhan ID yang telah disemak kedalam system registry anda
- Mempunyai auto clear duplicate yang dapat membuang persamaan ID semasa menyemak
- Status semakan yang baru dengan icon smiley bagi idle, online, offline dan juga invisible
- Avatar pengguna kini boleh anda muat turun pada komputer
- Terdapat bunyi bagi pengguna yg sedang invisible
- System logging file yg baru (improved)
- Graphical User Interface yg baru (GUI)
- Lebih laju untuk beroperasi dari versi sebelumnya
- Dipasang dengan ciri update program

Untuk mendapatkannya sila download pada salah satu link dibawah :

Rapidshare

http://rapidshare.com/files/323365570/Yahoo_Invisible_Checker_V4_By_Cybernetic88.rar

MediaFire

http://www.mediafire.com/?x2qqug2cvyg

Megaupload

http://www.megaupload.com/?d=GQ58IF7R

Sebarang masalah sila inform aku cepat k. tq. and enjoy my progrm =)

If you think this entry useful, just click Facebook Like button bellow :
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails