Tuesday, December 22, 2009

GengBlogger Ultimate Chatting (Only In GengBlogger)

Ingin menukar dan mencantikkan nickname anda di GengBlogger dengan perkataan dan corak2 yang berlainan. Kini anda boleh menjadikannya realiti dengan program terbaru aku yg dinamakan "GengBlogger Ultimate Chatting". Program ini terdiri dengan Name Generator dan memudahkan anda memilih perbagai corak dan huruf ascii pada nickname anda. Nickname anda akan disavekan kedalam registry selagi anda tickkan pada "Remember My Nickname". Selain itu GUI program ini juga aku buat sebgai mesra pengguna. Senang orang untuk menghantar message pada chatting di GengBlogger. Bagi buttang Webbrowser tersebut aku masukkan web dimana segala perkembangan chatting anda boleh lihat disitu. Tapi ade satu bug yg aku xske. Internet Explorer LMBAP!. damn. huhu. Korang xyh tekan butang tu pun xpe la. haha. Btw aku dapat buat program ni pun after aku dapat bypass n amik packet data yg membolehkan aku menukar nickname. Yg bestnya korang xperlu login dahulu kalu nk masuk chatting. haha. Aku nk ingatkan, jangan guna program ini untuk menyamar sebagai admin atau org lain. Sebarang perkara yg trjadi adlh tnggungjawab anda sndiri. Hrp mklum.

Untuk mendapatkannya sila download pada salah satu link dibawah :

Rapidshare

http://rapidshare.com/files/324611083/GengBlogger_Ultimate_Chatting_By_Cybernetic88.rar

MediaFire

http://www.mediafire.com/?mmmzhrnz5jz

Megaupload

http://www.megaupload.com/?d=MX80JAZW

Sebarang masalah sila inform aku cepat k. tq. and enjoy my progrm =)

Daftar la diri anda sebagai komuniti Di GengBlogger dan rasai kehangatannya!. Support our malay comunity n blogger.

If you think this entry useful, just click Facebook Like button bellow :
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails