Wednesday, November 25, 2009

Contest LizaRazak Banner ("Element Vector")

Ok sorry aku membzkan diri aku seharian. haha. bukan ape, aku ada tertngok kat blog si Melz ni pasal contest LizaRazak tu. So aku pikir nk jgk la join kn. hee. walaupun bab mengedit ni aku kurng skit, maklumlah asyik sebuk dengan programming je. Btw btul ckp Melz, asal saiz kecik sngt?!. haha. xnmpk la beb hasil tngan kiteorng ni. =P. so aku wt saiz 300x300. xthu la diterima x. kng xpasal² xterpilih langsung. terlopong aku beb. hak³. Berkenaan ngn duit tu. erm sokey la aku xkesah sngt RM 10, lpas jugk topup kn?. hee.

Ouh ya nasib style "Element Vector" aku dah biasa buat, so bleh la aku mengasahkan bakat aku lagi dalam bidang designer ni pulak ye. Pasal banner tu aku wt simple je beb, taruk arrow, splat, floral dan juga skit flower untuk menambahkan lagi "feel". haha. Kebnyakan aku gne brush untuk mmbuat corak² tu semua. sspe nk thu ape font aku gne, ape brush aku gne, boleh minta k. kng aku upload. hee. OK banyak dah ckp ni. huhu. korng tengok la sndiri banner untuk LizaRazak yg xseberapa ni.

P/s : Babe aku wt sehari semlm tau design ni. pertimbangkn la k. hahaha

If you think this entry useful, just click Facebook Like button bellow :
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails