Monday, March 22, 2010

Aku Ditag? OMG!

First time kowt aku blas tag. Actually dah penah dpat tag sebelum ni, tp malas nak di blas. haha. Tag kali ini aku dapat dari bro Wazy. Soalan yang diberi agak menarik. Bnyk bertanya tentang gf/bf. So papepon aku dah blas. usha la bawah ni. haha.

Nota : Kepada budak muchuk kalu terbace minta maaf ye. ily! =D

1) Siapakah diri anda di rumah..?

Seorang lelaki, abg mithali, programmer part-time dan juga chef. hee

2) Siapakah diri anda di samping rakan..?

Sahabat yang agak gila2. (mmbr aku lg gila), baik dan hensem semestinya. lol

3) 5 benda yang anda idamkan tapi belum tercapai..

- Nak kawin dengan budak muchuk
- Honeymoon kat luar negara
- Dapat 4 anak (2 laki dan dua perempuan)
- Nak keluarga aku senang
- De syarikat IT sendiri dengan abang aku

4) Siapakah nama pasangan anda..?

Budak muchuk!!. haha

5) Ceritakan 5 perkara yang paling anda tak suka tentang pasangan anda..?

xske or ske?. huhu. kutuk xpe ke?. haha. erm smua tntng dia aku suka n xske pon aku try ske. haha ;D

6) Bila tarikh anda couple..?

Tahun lepas. ye kn?. hee. yela dush! =P

7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda..?

Pahit2 xde. Manis bnyk. auww. haha

8.) Lagu tema cinta anda..

Yuna - Dan Sebenarnya
Kotak- Masih Cinta
Melly Goeaslaw Ft Amee - Ketika Cinta Bertasbih

bnyak lagi tapi ni cukup la ye. hee =D

9) Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda..?

aku nak dia kurus skit. kalu bley r. xbley xpe. aku terima je seadanya. tembam2 pon sodap!. HAHA!

10) Tag 10 rakan anda yang lain

aku mls tag org lain. spe dirinya rasa nak ditag. sila isi borang. 10 only!. haha

If you think this entry useful, just click Facebook Like button bellow :
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails