Monday, February 22, 2010

Bagaimana Mencari Kata Laluan Laman Lucah

Erm?. biar btul. haha. ok mmng btul. Kali ini aku mahu mengajar khusus untuk LELAKI bagaimana untuk mencari kata laluan bagi laman web lucah seperti bangbros, reality kings, naughty america dan selebihnya korang tahu sendiri la. Sebelum itu, tutorial ini tidak menjadi sepenuhnya pada sesetengah laman web yang mempunyai kata laluan tersebut kerana mungkin disebabkan akaun telah pun ditamatkan atau pun telah digunakan beberapa kali dan menyebabkan akaun tersebut ditutup kerana disyaki digodam. Ouh ya maaf jika entri kali ini kurang menyenangkan bagi kaum WANITA.

Untuk mencari kata laluan bagi laman web lucah ikuti langkah dibawah :

Langkah 1 :

Pergi pada enjin carian seperti google ataupun yahoo. Untuk tutorial aku lebih suka pkai google.

Langkah 2 :

Taipkan @members.<pornsite>.com dan gantikan <pornsite> dengan laman web yang ingin anda dapatkan kata laluannya. Contoh : @members.bangbros.com.

Langkah 3 :

Pada panel di bersebelahan dengan kata nama Web terdapat Options. Tekan Show Options dan tekan pula pada Latest untuk mencari hasil carian yang telah dikemas kini.

Langkah 4 :

Anda akan melihat hasil carian dengan url seperti ini http:// <usename>: <password>@members.bangbros.com dimana <username> adalah kata nama untuk akaun dan <password> adalah kata laluan untuk akaun. Contoh : http://pornwatcher43:imaperv@bangbros.com

Langkah 5 :

Klik terus pada link url yang terdapat kata nama dan kata laluan. Jika anda bernasib baik, akaun tersebut boleh digunakan lagi dan jika tidak anda boleh mencuba mencari pada laman web yang lain.

Nota : Dah dpt login masuk buat la pape. aku xthu korang ske wt pe. hahaha =P

If you think this entry useful, just click Facebook Like button bellow :
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails