Wednesday, November 18, 2009

Sejarah Fake Email V1, V2 Dan Kemunculan Fake Email V3 (Private Edition)

Ini Fake Email V1 yang pertama sekali aku jadikan sebagai program untuk sebuah forum hacking omputih yang cukup dikenali hanya sebagai warez. Kat situ aku hanyalah sebagai programmer, time tu newbie lagi. Aku tengok budak programmer kat situ gempak2 la. Tak terlawan aku. Aku kat situ sebagai programmer hanya aku sorang je melayu, lain semua omputih. Dorang xpandang sngt la aku. Maklum la orang luar. huhu. Bila aku muncul dengan program terbaru aku ni baru la nama aku naik sikit demi skit. Sambutan Fake Email V1 ini time tu amat mengalakkan kerana program ini telah mencecah download sebanyak 607 kali. Korang xcaye?. Tngok la gambar kat bawah tu.

Ha dah tngok bukan. Tp sayng seribu kali sayng. Program ini tak tahan lama kerana ianya berfungsi hanya sebulan lebih sahaja. Ini mungkin kerana ianya telah dikesan dan telah dipatchkan. Tp aku xberputus asa. Aku puas la mencari then jumpa cara lain. Muncul la pulk Fake Email V2 ni ha.

Ok ini pula Fake Email V2. Xmau cite banyk la program ini. Sebab sambutan diew kureng skit. Sebb dikesan cepat sangat, pastu terus xbleh pkai. mmg lol. Fungsi nk citer Fake Email V2 ni mmang hebat la dari Fake Email V1. Sbb time ni aku terpikir nk wt lain dari yang lain, so aku tambahkan fungsi seperti (HTML Support) dan (Multi Email Spam).

Setelah lama aku xupdate2 Fake Email ini, skang aku dah ade cara bru dan aku harap xdela dipatchkn cept sngt. Muncullah Fake Email V3 yang fungsinya telah aku tambahkan serba sedikit seperti (Generate Options) bagi memudahkan anda. Lain2 fungsi telah dimudahkan dari segi button dan sebgainya. Interface aku dpt bantuan dari penolong setia aku iaitu Syntax. Hoho. Fake Email V3 ini aku jadikannya sebagai (Private Edition) kerana aku mahu menjualnya setelah dua versi Fake Email telah pun aku jadikan sebagai (Public Edition). Ok aku programmer melayu, so kira murah la bagi korang. RM 10 ringgit malaysia je. Berbnding dengan program omputih 10 USD, xke mhl lagi. Baik kte menyokong orang kte dari orang luar kn. hee. Jika berminat sila hubungi aku dengan segera kerana aku xmau postkan program ni disini. Salah satu sebb sistem security yang aku wt pada progrm ini agk lemh dan seng untuk para hacker mengcracknya, so bnda2 ni yg aku xnak kerana ianya merugikan aku shja. Pembyaran boleh dibuat melalui Cimb bank dan paypal k. Nak beli contact aku kat ym atau email aku sahaja. Ni email aku cybernetic88@ymail.com. Segala urusan hanya dibuat disitu sahaja. Selpas proses membeli aku akan create program ini dengan serialnya satu sahaja bermakna, setiap program mempunyai berlainan serials.

P/S : Ha baru pas ni aku nk update Malaysian Radio! V3.1. Banyak penambhan akan berlaku. tnggu~ =P

If you think this entry useful, just click Facebook Like button bellow :
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails