Sunday, February 28, 2010

Contest 2 : Menangi 1 Tiket Wayang Percuma

Ok kali ini aku mahu membuat satu lagi contest yang teramat senang untuk dimenangi. Korang xperlu melukis, mewarna, memikir, meneka atau pun mencari. Korang hanya perlu pilih nombor dari 1-20 sahaja dan aku akan random kan nombor pilihan korang menggunakan laman random.org. Seperti yang korang tahu, laman web ini banyak dah digunakan untuk membuat contest sebegini pada forum yang memberikan akaun2 percuma pada member yang berdaftar. Jadi sajalah aku mahu tiru konsep sebegini di blog aku.

Berkenaan dengan hadiah pula, tiket wayang ni aku dapat dari abang aku "Syntax". Dia dapat 3 tiket percuma dari bos dia so dia kasi aku satu suruh buat contest. Tiket wayang ni sah untuk seorang sahaja (Nak tngok ngan awek or pakwe beli lain stu ;D) dan boleh digunakan untuk menonton sebarang wayang yang sedang ditayangkan di TGV Cinemas. Sah sehingga 15 May 2010. Contest ini bergantung pada nasib, jadi sesiapa yang bertuah tu tahniah ye. Untuk mengetahui tempat2 dimana panggung TVG berada atau ingin melihat cerita yang sedang ditayangkan sila layari www.tgv.com.my.

Syarat2 Penyertaan :

Syarat untuk menyertai contest ini cuma 1 sahaja. Anda perlu ada blog atau laman web sendiri. Semasa meminta nombor bertuah anda sila tarukkan sekali blog atau laman web pada komen dibawah. Contoh : no. 18 - www.cybernetic88.blogspot.com. Senang bukan?.

Pilih Satu Sahaja Nombor Bertuah Korang Dibawah :

1.http://www.mietos.blogspot.com/
2.http://superbtitanium.blogspot.com/
3.http://sakiralicious.blogspot.com/
4.http://bezbuddy.blogspot.com/
5.htpp://94cents.blogspot.com/
6.http://sweetaina.blogspot.com/
7.http://superzass.blogspot.com/
8.http://lollylurveff.blogspot.com/
9.http://jojobdina.blogspot.com/
10.Closed!
11.http://bedtimestorie.blogspot.com/
12.http://teratak-impianku.blogspot.com/
13.http://lazaac.com/blog/
14.http://ezanyempires.blogspot.com/
15.http://zack-hacker.blogspot.com/
16.Closed!
17.http://cambesje.blogspot.com/
18.Closed!
19.http://najhahnajmie.blogspot.com/
20.http://troxs.com/blog/

Nota : Selepas kesemua nombor telah dipenuhkan, esoknya aku akan randomkan nombor tersebut. Bagi sesiapa yang menang sila contact aku menerusi contact form dengan meninggalkan alamat rumah untuk penghantaran tiket.

Pemenang Contest2 : Menangi 1 Tiket Wayang Percuma

Ok lihat sendiri sape pemenangnya. Contact aku guna contact form kat atas. kasi alamat untuk penghantaran k. kalu takut mahu guna alamat umah, guna umah jiran seblah, xpun pejabat =D

If you think this entry useful, just click Facebook Like button bellow :
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails