Friday, January 8, 2010

Tools Untuk Denial Of Service Attack (DDoS) Website

Serangan DoS (denial-of-service attacks) adalah jenis serangan terhadap sebuah komputer atau server di dalam jaringan internet dengan cara menghabiskan sumber (resource) yang dimiliki oleh komputer tersebut sampai komputer tersebut tidak dapat menjalankan fungsinya dengan betul sehingga secara tidak langsung mencegah pengguna lain untuk memperoleh akses layanan dari komputer yang diserang tersebut. So korang thu dah kn ape itu DDoS??. ha kali ni aku nk berkongsi ngn korang 2 tools yg berguna untuk DDoS sesebuah website atau forum. (Jgn buat kt forum melayu k, indon xpe. wakakka).

Nota : DDoS memerlukan ram dan performance komputer yang tinggi untuk membuat sebuah web itu tidak dapat berfungsi sepenuhnya.

First tools yang aku nk perkenalkan ialah "Good Bye V3.0 (Priv8 Edition)".

Cara nk guna bnda ni senang je. nmpak dua kotak kosng kt situ kn?. kotak yg first korang masukkan web yang korang nk kasi bandwidth nya penuh. Web yang aku nk wt DDoS ni aku amik jasakom (Forum underground indon). So taip sje jasakom.com dan pada kotak kedua tu korang taruk pulk sub ke forum atau index diew. /index.php atau /forum.php. make sure taip tanda "/" sebelum korang letak sub tu k.

Selpas tu korang tekan sahaja butang START yang besr tu untuk memulakan proses DDoS. Bagi kotak "OWNED" tu bermaksud web tu tngah di DDos dan bagi "DEMAGE" pulak adalh kerosakan yg terdpt pada web tersebut, dan akhir sekali bagi "BLOCKED" pula ialh serangan DDoS yang berjaya dielak dari memasuki web mereka.

Tools yang kedua ialah "iPwn v1.0". sesiapa yang dh familiar ngn tools ni korang thu je la fungsi diew kn. lagipun tools ni kira popular jgk kt forum2 hacking.

Cara nak guna hampir sama sahaja dngn tools yg pertama xdi. first bukk tools ni dan tunggu loading seperti gambar dibawh.

Dah siap loading kuar pulk form seperti dibawah. tekan saje "i agree" kalu xmau guna tekan "exit" k

Ok then muncul la muka utama tools ni. apa yang perlu korang buat disini ialah masukkan web atau forum yang anda ingin DDoS pada ruangan "URL Adress or IP" aku guna jasakom lagi. wakaka. lpas tu pada slide bar tu korang tarik bagi pnuh smua bar tu. bagi yg tick tu biarkan je la. xyh usik pape.

Then apa korang perlu buat tekan sje butang "START" dan lihat status dan hit yang dihntr bagi membuat halaman web tersebut "down".

Kalu korang nk thu web tu dah "down" ke blom korang tekan butang "Test". jika dlam tempoh 30 saat xkuar data2 atau html dari website tersbut korang perlu la check web tu. mane thu dah "down". xpi website jasakom ni xbleh lak diew "down". haha.

Ok itu sjelah tutorial aku mengenai DDos ni k. DDoS la blog aku ni ha. amcm?. haha. nsb aku xpkai hosting sndiri. lalala =P

Untuk mendapatkannya sila download pada salah satu link dibawah :

Rapidshare

http://rapidshare.com/files/333066407/DDoS_Tools_By_Cybernetic88.rar

MediaFire

http://www.mediafire.com/?4giyzzdyqtm

Megaupload

http://www.megaupload.com/?d=UBTMQ3ZE

If you think this entry useful, just click Facebook Like button bellow :
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails