Sunday, January 3, 2010

GengBlogger Favicon Contest (Striped Version)

(64 x 64)

Sempat jgak aku join contest favicon ni ye, ingt xsmpt huhu. Saiz bagi favicon ni 64 x 64 tau. Bagi contest favicon di GengBlogger ni, aku namakan temanya pula sebagai "Striped". Font aku guna ialah "Star Series" slah satu font kegemaran aku setakat ni kalu nk buat Striped bagi lawa. Bagi corak Striped tu korang leh dpatkan di Deviantart k. Aku buat favicon ni background transparency tau. so format .png ye. So happy voting k. haha =D

Bagi sesiapa yang belum daftar di GengBlogger cpt2 la daftar ye. Bukan ape disitu korang leh dpt ilmu, dan ape yang pnting traffic korang kompem akan naik dalam sehari tu. Mari same2 majukan komuniti blogger melayu =)

If you think this entry useful, just click Facebook Like button bellow :
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails