Thursday, January 14, 2010

ForeverSMS : Hantar Sms Percuma Melalui Halaman Web

Anda ingin menghantar sms percuma dengan bebas kepada teman anda?. Jika ya ForeverSMS akan melalukannya untuk anda. Berdasarkan teknologi perkomputeran, ForeverSMS adalah perkhidmatan sms percuma terbesar US, dimana ianya membolehkan anda menghantar sms kepada semua operator telefon dengan menggunakan web tanpa sebarang kos. Website ini di-host di Google App Engine, Google's Cloud Computing Platform dan dibangunkan oleh Lawyer Depp.

"You can send free text messages from this website to almost anywhere in the world." Seperti yang dicakap ForeverSMS.

Servis ini sememangnya percuma dan boleh digunakan saat anda kehabisan kredit atau anda perlu membuat "private message" kepada awek yang diminati (ok aku xpnh buat ;D) dan lain2.

Cara untuk menggunakan ForeverSMS :

Anda hanya perlu mengisikan nombor telefon bimbit teman anda dengan menambahkan kod negara (60 bagi Malaysia) dihadapan. Selepas itu isi mesej yang anda ingin sampaikan dan semak (captcha verify) kod bagi pengesahan bahawa anda bukannya bot. Apabila mesej sudah berjaya dihantar terdapat mesej yang terpapar.

Sent successfully.Thanks for your support. : )

Untuk menggunakan servis sms percuma ini sila layari ForeverSMS

Nota : Servis ini boleh digunakan untuk pengguna celcom, maxis mahupun digi. Gunakan dengan sebaik mungkin =)

p/s : Tq Wazy84 kerana memperkenalkn aku tentang web free sms ni. hee. skang aku tngh develop satu program berkenaan free sms ni. so be waiting my new program k =)

ouh ya sesiapa yang dapt cari usercript flooder bagi halaman web ni bgthu aku k, aku ade terjmpa tp diew dah remove script diew sbb langgar TOS. huhu. one more things, server web ni yg aku pasan selalu bertukar2 plak. maybe nk jage security kowt, anyways still work! =)

If you think this entry useful, just click Facebook Like button bellow :
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails