Tuesday, November 10, 2009

TuneUp Utilities 2010 Dengan Serials [20.2mb]

Akhirnya TuneUp Utilities 2010 kini sudah boleh didapati secara percuma, kerana aku sudah mendapatkan serialnya yang sah =). Ok berkenaan dengan TuneUp Utilities 2010 ini, perbezaan yang ketara dari TuneUp Utilities 2009 ialah dari segi interface yang makin lawa dan pelbagai lagi fungsi baru ditambah seperti Turbo Mode dan juga Live Optimization. TuneUp Utilities 2010 terdapat 4 kategori yang dipamerkan pada permulaan program antaranya ialah Maintain System, Increase Performance, Fix Problems dan Customize Windows


Degrag Drive Anda Dengan Tuneup Drive Defrag



Cara mudah untuk mempercepatkan sistem anda ialah dengan melakukan defragement terhadap hard disk anda. Kebiasaanya defragment memakan masa yang lama, tetapi dengan TuneUp Drive Defrag ianya menawarkan dua mode yang berbeza dan anda boleh memutuskan sendiri bagaimana defragment harus dilakukan atau membenarkan TuneUp Drive Defrag untuk membuat keputusan untuk anda. TuneUp Drive Defrag dapat membantu anda menyusunkan dan memoptimasikan beberapa system fail yang tidak tersusun dan sekaligus dapat menjadikan windows anda berjalan dengan lancar.

Membersihkan Registry Anda Dengan Tuneup Registry Cleaner

Dengan penggunaan kerap Tuneup Registry Cleaner, ianya dapat membantu anda mencari registry yang rosak untuk dibaiki dan registry2 yang tidak lagi diperlukan bagi memastikan tahap performance komputer anda sentiasa berjalan dengan lancar dan baik. Penambahan dalam pencarian registry turut ditambah dalam TuneUp Utilities 2010 ini antaranya ialah Acoustic Signal dan ciri2 kelajuan dalam proses pencarian registry tersebut. Anda boleh melakukan backup registry anda terlebih dahulu jika anda takut kemungkinan program anda atau window tidak dapat berfungsi dengan baik, tetapi saya jamin segala proses yang dilakukan hanya menambah baikkan lagi bukanlah memburukkan prestasi komputer anda.

Membuang File Yang Tidak Diperlukan Dari System Anda

Tuneup Utilities 2010 akan mencari segala jenis fail yang berpotensi dan tidak lagi diperlukan dan boleh dihapuskan tanpa menyebabkan sebarang masalah. Ianya kemudian akan menunjukkan seberapa banyak fail yang boleh anda hapuskan. Disini anda boleh membuat pilihan samaada hendak membuang pada drive yang ada seperti drive C dan drive D atau keseluruhan drive anda. Proses yang dijalankan untuk mencari segala jenis fail yang tidak diperlukan amatlah pantas dan setelah proses pembuangan komputer anda akan terasa lebih ringan dan kelajuan komputer anda mungkin juga meningkat.

Membaiki Masalah Window Anda Dengan Tuneup Repair Wizard

Kadangkala anda mungkin pernah mengalami pelbagai masalah dengan komputer anda. Tanpa amaran, tiba2 windows anda memaparkan icon yang salah, menyembunyikan taskbar atau icon pada shorcut anda hilang. Dengan masalah2 seperti ini, anda dapat mengatasinya dengan menggunakan Tuneup Repair Wizard dan sekaligus segala masalah yang anda hadapi akan diselesaikan dengan segera tanpa menganggu kerja anda.

Mencantikkan Desktop Anda Dengan Tuneup Styler


TuneUp Styler membolehkan anda menukar penampilan pelbagai unsur dalam Windows dengan menggunakan kebijaksanaan dalam mencantikkan desktop anda. Dengan Tuneup Styler anda boleh mengubah boot screen, logon screen, tukar icon, mengubah saiz icon, mengubah tema bagi operasi system anda dan pelbagai fungsi menarik yang terdapat pada Tuneup Styler.

Mengubah Setting System Window Dengan Tuneup System Control

TuneUp System Control merupakan pusat kawalan yang membolehkan anda membentuk paparan dan rupa sistem Windows anda mengikut kesesuaian dan cita rasa anda. Ianya dapat mengubah kesan visual, desktop, cara pengguna log masuk, keselamatan sistem anda atau pengurusan memori dan TuneUp System Control juga membolehkan anda mengkonfigurasi dan mengoptimumkan tatacara apapun, sampai ke detail yang paling kecil. Dan ianya juga melindungi privasi anda dengan mematikan fungsi internet yang secara automatik menghubungi Microsoft atau mengumpul maklumat mengenai kebiasaan surfing anda tanpa minta izin.

Live Optimization *Fungsi Baru

* Menguruskan sumber secara berkesan
* Meningkatkan kecepatan respon program
* Mempercepatkan masa bagi program untuk startup

Live Optimization secara automatik menghalang program daripada menerima terlalu banyak performance PC untuk diri mereka sendiri. Anda akan mengalami program dengan startup lebih cepat, lebih pantas, dan lebih kestabilan di komputer. Program beroperasi jauh lebih cepat dan permainan berjalan dengan lebih jelas frame per detik.

Turbo Mode *Fungsi Baru

* Menumpukan sepenuh pada program yang aktif
* Menutup proses yang tidak perlu ditentukan oleh pengguna
* Memberikan keselesaan semasa berkerja atau pengalaman semasa bermain game

Setelah anda mengaktifkan Turbo Mode dari TuneUp Utilities, fungsi yang jarang digunakan atau tidak sama sekali disentuh dari latar belakang termasuk tugas-tugas penyelenggaraan akan dipadamkan. Hal ini memberikan kuasa tertumpu untuk program yang sedang aktif atau untuk lebih frame per detik dalam permainan.

Jika anda memerlukan perkhidmatan Windows tertentu seperti fungsi carian atau Sidebar, latar belakang program-program seperti Windows atau tugas-tugas penyelenggaraan, Turbo Mode dengan mudah dimatikan!. Jika diinginkan, pengguna juga boleh memutuskan program mana yang harus dimatikan untuk meningkatkan prestasi.

Mendownload Dan Dapatkan Serials

Jika berminat untuk mendownload perisian ini, sila dapatkan di halaman web berikut TuneUp Utilies. Untuk mendapatkan serialsnya pula puji aku banyak kali. haha. ok gurau sahaja. Copy serials dibawah dan pastekannya pada kotak yang disediakan selepas proses pemasangan (Install) selesai.


N1YD6Q-6JP6QP-2JN2MH-05JJVV-M3Q5T3-APTWNR

P/s : Penat aku taip semalam. hrp korng appreciate la ape yang aku tulis ni. haha. jangn xdownload, rugi la sbb bnda ni bknnye korng kene byr, sudah dicrack pon. hahaha. selamat mencuba =)

If you think this entry useful, just click Facebook Like button bellow :
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails