Friday, October 2, 2009

G-Force DVDRip XviD-JUMANJi

Sinopsis (Jalan Cerita) :

Produser Jerry Bruckheimer membawa 3-D film pertamanya ke layar lebar dengan "G-Force," sebuah komedi adventure tentang evolusi terbaru dari program kerajaan rahsia untuk melatih haiwan untuk bekerja di perisikan. Bersenjata dengan teknologi mata-mata berteknologi quality peralatan, ini kelinci percubaan sangat terlatih mendapati bahawa nasib dunia berada di tapak tangan mereka. Mengetuk untuk G-Force adalah kelinci percubaan Darwin (suara Sam Rockwell), pemimpin pasukan bertekad untuk berjaya di semua kos; Blaster (suara Tracy Morgan), seorang ahli senjata keterlaluan dengan sikap tan dan kasih untuk semua hal yang ekstrim ; dan Juarez (suara daripada Penelope Cruz), seni bela diri yang seksi pro; plus harfiah fly-on-the-dinding pengintipan ahli, mooch, dan bintang-berhidung mol, Speckles (suara Nicolas Cage), komputer dan maklumat spesialis.
Sepanjang jalan, G-FORCE berbagai pertemuan ahli lain daripada haiwan, termasuk kedai haiwan kesayangan layabout Hurley (suara Jon Favreau) dan hamster teritorial rabidly Bucky (suara Steve Buscemi). Its menyenangkan untuk memuat berdasarkan filem-filem asing, bahkan tema-tema klasik, memberi mereka twist dan melihat apa yang berkembang, kata Bruckheimer. Filem tentang agen rahsia di skrin telah jauh sebelum James Bond, dan filem yang bercakap dan memiliki haiwan kepribadian juga telah bersama kami untuk beberapa waktu. Weve apa yang pernah melihat, bagaimanapun, adalah sebuah filem tentang agen rahsia yang juga berlaku untuk animalswhats lebih dalam kombinasi live action, animasi dan Digital 3D.

Sekumpulan kelinci percubaan dilatih oleh kerajaan untuk bekerja dalam pengintipan, bersenjata dengan teknologi mata-mata berteknologi quality peralatan, akan mendapati bahawa nasib dunia berada di kaki mereka. Mengetuk untuk G-Force adalah kelinci percobaan Darwin pemimpin pasukan bertekad untuk berjaya di semua kos; Blaster, ahli senjata yang luar biasa dengan sikap tan dan kasih untuk semua hal-hal yang ekstrim dan Juarez seni mempertahankan diri yang seksi pro; plus harfiah terbang -on-the-dinding pengintipan ahli, mooch, dan berhidung bintang mol, Speckles, komputer dan maklumat spesialis. Sepanjang jalan, G-Force berbagai pertemuan ahli lain daripada haiwan, termasuk kedai haiwan kesayangan layabout Hurley dan teritorial hamster rabidly Bucky.

Screenshot :

Download :

Duckload

http://duckload.com/download/199346/OneClickMoviez.Com-jmj-g4ce.avi

MegaFtp

http://www.megaftp.com/164199

Megaupload

http://www.megaupload.com/?d=HIO2Y23K

UploadBox

http://uploadbox.com/files/26bdd21bc0

QuickUpload

http://quickupload.net/ptafqz7mwgt6/OneClickMoviez.Com-jmj-g4ce.avi.html

Subtitles :

Download English Subtitles di sini Subscene

If you think this entry useful, just click Facebook Like button bellow :
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails